10 Ekim 2012 Çarşamba

Göz Çevresi için Baobab Yağlı Gece Serumu


Malzemeler:
1 tatlı kaşığı Baobab Yağı
2 damla Kara Üzüm Çekirdeği Yağı
2 damla Çuha Çiçeği Yağı



Gece göz altları ve göz çevresine çok fazla masaj yapmadan sürülür.
Ertesi sabah yüzün rutin temizlemesine geri dönülür. Haftada 2-3 gece kullanıma uygundur.
Göz altı renk bozuklukları, göz çevresi şişliklerine iyi gelir. Kırışıklık onarımı ve kırışıklık önlenmesinde göz çevrenizin ihtiyaç duyduğu bakımı yapar.

Çuha çiçeğini 5-6 damla daha ilave edip tüm cilde serum olarakta kullanıp, ciltteki kırışıklıklarda da kullanabilirsiniz.

Bakımlı günler dilerim. (:

Deryalı Günler'de Baobab Yağı..
http://tvarsivi.com/player.php?y=36&z=2012-10-11%2016:57:00

12 yorum:

  1. sevgili lady subarı burada üzüm çekirdeği yağı demişsin.BU yağ kara üzüm çekirdeğinden farklı bir yağ mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kara üzüm çekirdeği yağı demeye çalışmıştım ama karası eksik kalmış hemen ekliyorum :))

      Sil
  2. Çuha çiçeği yağı şu an doa kozmetikte yok, doa kozmetik gibi orjinalini nereden ve nasıl bulabilirim, yardımcı olur musun? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzum bende bir bulsam henüz bulamadım hala araştırıyorum :)

      Sil
    2. :)) Bulanlar nasıl buluyor be canım, mutlaka o parafinli esanslı sahtelerini gerçek sanıp yapıyorlardır, yani doa bu ürünü üretmiyorsa var birşeyler :)) Cevabın için teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
    3. Tatlım doa firması ürün üretmiyor ya ürettiriyor ya da ana kaynağından alıp satışa sunuyorlar. Diğer arkadaşların bulduğu senin de dediğin gibi likit parafinli. Bende ilettim çuha çiçeği ve hodan yağı talebimi kendilerine hadi sizde birer mail atın :))

      Sil
  3. Cevaplar ve ilgin için çok teşekkür ederim. Blogunu hergün takip ediyorum canım :))

    YanıtlaSil
  4. selamlarrr...
    çuha çiçeği yağı hala yokkk. göz çevresi kırışıklıkları için önerebileceğin başka bir karışım var mı acaba? Kaz ayaklarım oluştu malesefff :( senin ve doa sayesinde başka kremlere bakmaz oldum. Bir karışımın varsa çoook sevinirim. başarılarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik yok ama önce cildine düzenli peeling yapmanı öneririm.
      Göz çevresi hassas olduğu için ''shilibao'' diye bir ürün var, google'da araştır mutlaka satan bir yer yakalarsın. Bana aktar bir abim hediye etmişti, göz çevresine kullandığımda hiç sorun yaşamadım. Düzenli peeling sonrası uyguladığın karışımlarım daha çok işine yarar.
      Sevgiler :)

      Sil
    2. merhabalar ben gectiğimiz kasım ayında the premium organics markasından çuha çiçeği yağı almıştım. kac aydır kllanıyorum göz cevreme ve baska yağlarla karıştırarak yüzüme. bana doğal gibi geldi. firma yetkilisiyle de görüşüp bilgi aldım.ürünlerininn kalitesiyle ilgili garanti veriyorlar. organik sertifikaları var web sitesinde de (ecocert.). bu markayla ilgili bilgin var mı? blogunu okuyunca aldığım üründen emin olamadım yine de.

      Sil
  5. selam benimde göz altlari ile problemlerim var aslinda halka halinde sadece altlari degil:) bende bir takim yaglar var okudugum seylerden önemli gördügüm yaglari almistim kayisi cekirdegi üzüm cekirdegi bugday özü hodan yagi jojoba avokado yagi bunlari en iyi sekilde nasil karistirabilirim acaba yardimci olurmusunuz birde gül suyum var...aldim kullanamadim cünkü bazi insanlar göz altina yag bezesi yaptigini yazmis vs. korktum gerci bir kac defa sürdüm ama mutlaka islak cilde sürüyorum

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)