31 Temmuz 2012 Salı

Pirinç Kepeği Yağı (Rice Bran Oil) Nedir Faydaları Nelerdir?

Pirinç Kepeği Yağı (Rice Bran Oil)



Yoğun fitoserol ve tokaferol (e vitamini) kaynağıdır. 
Antioksidan yağlar içerisinde en zengin yağlardan birisidir. 
Anti-aging özellikleri tüm dünya kadınları tarafından bilinmektedir. 
Squalene açısından oldukça zengindir. 


Cildin kalojen üretimini arttıran pirinç kepeği yağı, cilt rengini açmak (oryzanol melanin pigmentasyonu ilerlemesini engellediği yani lekeleri engellediği bildirilmiştir), lekeleri ve kırışıklıkları gidermek için uzak doğulu kadınlar tarafından yüzyıllardır kullanılmaktadır


Pirinç kepeği yağının yaklaşık olarak içerdiği yağ asitleri;

Oleic asit %38.4
Linoleic asit %34.4
Palmitic asit %21.5
Stearic azit %2.9
α-Linolenic asit %2.2
Myristic asit %0,6

İçerisinde bulundurduğu maddeler;

Calcium (kalsiyum)
Magnesium (magnezyum)
Phosphorus (fosfor)
Zinc (çinko)
Thiamine ( B1 vitamini)
Riboflavin ( B2 vitamini)
Niacin ( B3 vitamini)
Tocopherols (e vitamini)
Squalene

2 yorum:

  1. Merhaba teşekkür ederim sefa getirdin tatlım bir süredir müsait değildim yakında daha güzel bilgiler eklemeye devam edeceğim (:

    YanıtlaSil
  2. merhaba, kadınlar kulübünde ve blogunuzda yazdıklarınızı keyifle okuyorum, bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum ve buna çook ihtiyacım var :( ben bir buçuk ay kadar önce yüzümdeki kapalı komedonlar için cilt doktoruna göründüm, o da bi yakma işlemi uyguladı ve suratımda izleri duruyo tabi, soyulması için verdiği eritretin tipi kremler yüzümü gerdikçe sadece kepeklenme gibi kaldı , benim de iyice umudum kırıldı. zaten kuru bi cildim var, suratım çizgi çizgi oldu yaşlı gibi o kremlerden dolayı, bıraktım ben de :( ben tca ile ilgili yazdıklarınızı okudum ve aldım evde uygulamak istiyorum, ama devamında bu lekelerden nasıl kurtulmam nasıl bi yol izlemem lazım, hiç bi fikrim yok bi yanlış daha yapmak istemiyorum, size burdan başka da nasıl ulaşacağımı bilemedim, bana yardımcı olursanız çoook sevinirim :(( iyi çalışmalar

    YanıtlaSil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)